2014. május 5., hétfő

Chapter 3

Sziasztok! :) Hát először is azzal kezdeném, hogy sajnálom ezt a hosszas kimaradásomat, de szükségem volt egy kis szünetre :) Remélem megértitek.. na de a lényeg, hogy itt vagyok az új résszel, remélem tetszeni fog! ^^






Visszafolytott lélegzetekkel próbálok a lehető legcsendesebben lapulni az ágy alatt... eddig sikerült. Ami a legrosszabb, hogy fogalmam sincs arról, hogy alszik-e vagy nem, tehát az érzéseimre kell hagyatkoznom, ami elég nehéz lesz.
Lassú vonaglással az ágy jobb felére csúszom, és erősen dobogó szívvel próbálok felkukkantani az ágyon fekvőre. Amint észreveszem, hogy a telefonjával babrál, egyből újra a padlót támogatom.
Az időérzékem nem valami jó, de ha minden igaz, akkor negyed órán keresztül bámultam az ágy alját, amikor bal felöl ismét megpillantom Logan lábait. Felhúzza az alsógatyáját és kisétál az ajtón.
     -Most, vagy most! - motyogom, azzal eszméletlen gyorsasággal kiszökkenek az ágy alól és szaladok is ki Logan szobájából.
     -Mit csinálsz idelent? - kérdi egy ismerős hang meglepődve.
    -Uhh... ööö... a fürdőt kerestem, mert James épp bent volt a fentiben... - hazudtam egy viszonylag hihetőt.
    -Ott van - mutat a háta mögé.
    -Kösz - dobok egy mosolyt, azzal kikerülöm és bemegyek a fürdőbe.
Elszámolok tízig, lehúzom a wc-t, kezet mosok és kilépek a fürdőből, de bele is ütközöm Loganbe.
     -Mit csinálsz? - most én kérdezem fura fejet vágva.
     -Vártalak - vigyorog önelégült fejjel.
     -Ugyan miért? - lekapcsolom a villanyt és kikerülöm.
     -Nem tudom - mondja engem követve.
     -Ha nem tudod, akkor menj szépen aludni, én is azt fogom tenni - hirtelen megfordulok és rávillantok egy műmosolyt.
Logan tesz egy lépést felém, én meg egyet hátra.
     -Ugyan már... - kezeimet a mellkasára teszem, ezzel megakadályozva, hogy közelebb lépjen.
Idegesít, hogy egyfolytában vigyorog, mint egy hülye önbizalom túltengésben szenvedő seggfej.
     -Aludj jól, Logan - kacagok lenézően, azzal megteszem a hátramaradt lépcsőfokokat és bemegyek a szobámba.

Reggel 8:14 van és nagy pakolászásra ébredek. Nem elég, hogy valamikor éjjel feküdtem le, de még korán is ébresztenek fel!
Nagy mérgesen pattanok ki az ágyamból és kinyitom az ajtót amolyan 'Mi a jó fészkes fenét csináltok reggel?' fejjel.. ja és nem maradhatott el a villámokat szóró tekintet sem, csak ezzel lesz hatásos a kivonulásom.
     -Jó KORA reggelt Alyson! - nyomatékosítja a második szót vigyorogva Logan egy dobozt cipelve a mellettem lévő szobába.
Válaszul beintek, azzal becsapom az ajtót, mire Kendallt hallom meg odakintről.
     -Héé! Csak szépen azzal az ajtóval!!!
Mivel már nem tudok visszaaludni, ezért úgy döntök, hogy elkészülök és kimegyek a központba vásárolgatni.
   -Kendaaall! - szólítom, amint megpillantom a földszinten - Gondoltam kinézek a központba és vásárolgatok egyet - vetem be a cuki húgica stílust húsz éves létemre.
      -Rendben - mosolyodik el - Amúgy is Logannel megyünk bevásárolni, szóval jöhetsz velünk.
      -Hurrááá - ironizálok unott arccal.
     -Legalább leplezhetnéd a jó kedvedet - nevet Kendall - Tessék Logan kocsijának a kulcsa, addig ülj be a kocsiba... - átadja nekem a kulcsot.
Mikor hátat fordít nekem, egy sokat sejtető vigyorral forgatom meg a kulcsot a mutatóujjamon és elindulok a kijárat felé.
Mivel a négy kocsi közül fogalmam sincs, hogy melyik Logané, ezért távolról nyomom meg a kulcson lévő gombot.
Egy gyönyörű fehér sportkocsi lámpái villannak fel.
     -Az igeeen! - bámulok nagyot.
Mivel az intézet alatt el lehetett végezni a sofőrsulit, elvégeztem. A táskámat az anyósülésre dobom, amiben benne van minden iratom, plusz telefon, meg ilyesmik.
     -Akkor menjünk kocsikázni! - egy gonosz mosollyal beindítom a kocsit és elhúzom a csíkot.
Körülbelül öt perc múlva már meg is csendül a telefonom, biztos feltűnt nekik, hogy megfújtam a fehér gyönyörűséget, ami ráadásul Logané. Minden egyes telefoncsörgésnél elvigyorodom.
Egy parkolóba lehúzódom, és kutatni kezdek a kesztyűtartóban. Nagy meglepetésemre találok 32 dollárt, ami eléggé szép összeg egy kis bevásárláshoz. A pénzt a táskámba dobom, azzal elindulok egy bevásárlóközpontba.
Közben a telefonomat muszáj volt lenémítanom, mert kezdett idegesíteni a sok csengetés.
29 dollárra mind ruhát vettem, 2.50-re pedig egy gyorskaja menüt, amivel egyenest a kocsi felé vettem az irányt.
A gyorskajákat a kocsi tetejére teszem, amíg bepakolom a bevásárlótasakokat a hátsó ülésre, végül nekilátok enni. Természetesen lefotózom és felteszem instagramra..

Miközben nagyban falatozom, érzem, hogy valami kiesik a hamburgerből... ketchup, mustár és majonéz  keverék, egyenest a lábamra, onnan az ülésre... remek!
A hambihoz kapott szalvettával próbálom eltüntetni, de mivel az ülés egyik része fordított bőr, nem igazán akart kijönni belőle a szósz.
     -Hát... ez így marad - harapok bele a számba kissé rosszat sejtve... Logan biztos nem fogja szó nélkül hagyni ha észreveszi.
Miután beburkolom a gyorskaját, teszek még egy kört a városban azelőtt, mielőtt szembe mennék két villámokat szóró szempárral oda haza.
     -Mi a jó büdös francot képzelsz magadról??? - kiált rám Logan, amint kiszállok a bevásárlótasakokkal a kocsijából.
     -Alyson! - kezdi a bátyám is - Mondd, te teljesen meghülyültél? - kiáltja, miközben elhaladok mellette.
Dobok feléjük egy-egy mosolyt, majd megszólalok.
     -Azt hiszem, hogy valami rácsöppent az ülésre... ja és kösz a 32 dollárt... utóirat: mesés a kocsid - nézek Loganre, aki a tekintetével épp egy kanál vízben folytogat.
Mosolyogva lépkedek fel a lépcsőkön egyenest a szobámba, utánam a két felborzadttal. A ruhás tasakokat rádobom az ágyamra és elkezdek levetkőzni, mivel egy bizonyos ruha eszméletlenül tetszik, és fel is akarom venni.
Kendall és Logan rám is nyit, amikor melltartóban és nadrágban vagyok... de rá se bagóznak, hogy épp öltözni akarok.
     -Ugye tudod, hogy szemét dolog volt ez tőled?! - hisztizik Logan továbbra is.
     -Szerintem meg Kendall is hibás... miért adta a kezembe a kulcsot? Egyáltalán miért bízott meg bennem? - fordulok feléjük mostmár idegesen - Amúgy is... ha jól tudom, nem törtem ripityára a rohadt kocsidat, csak kicsöppent egy kis szósz az ülésre.. dehát neked úgy is van pénzed, és biztos tudsz is egy jó helyet, ahol másodpercek alatt kiveszik neked a foltot, sőt, ha a tulaj, vagy a munkás egy nőszemély. Dobsz egy sármos, gödröcskés mosolyt és már is szét teszi a lábát neked... vagyis bocsi.... kiveszi a foltot - bevágok egy félmosolyt, mire ledöbbenve néznek... Logan idegessége ellenére is hozza a formáját, mivel feltűnően bámul a derekamtól a fejembúbjáig fel s le - Ha megbocsájtanátok, most felpróbálnám a ma esti ruhámat, mivel péntek van... ha tudjátok mire gondolok - nevetek. 
Azzal direkt hergelve őket, lehúzom előttük a nadrágomat, végig Logan szemébe nézve.
Kendall azonnal lépik is, és kitolja Logant.
     -Még számolunk! - fordul hátra végszóként.




8 megjegyzés:

  1. Szia nagyon tetszet ez a rész, és el se hinnéd hogy mennyire vártam már *-* nagyon köszönöm hogy végre olvashattam <3 :)

    VálaszTörlés
  2. Hat... Ez igy marad
    kedvencem :D imadtam es varom a folytatast!!! :)

    VálaszTörlés
  3. na ez azté
    án rész volt. Tetszik az hogy alison idegesiti Logant csak igy tovább várom az 5 részt :D

    VálaszTörlés